خانوادهطلاق

وکیل طلاق

امروزه پروسه ی طلاق بسیار پروسه ی سختی است و افراد بدون آگاهی نسبت به قوانین، نمی‌ توانند در این پروسه به هدف خود برسند.  در نتیجه استفاده از خدمات وکیل طلاق در تهران می‌ تواند بسیار مفید باشد. ما قصد داریم که طی این مطلب برای شما توضیح دهیم که اصلاً وکیل طلاق کیست و چه وظایفی به عهده دارد‌.

آشنایی با وظایف چنین وکیلی کمک می‌ کند تا افرادی که قصد جدایی دارند بتواند از همان ابتدای مسیر، آگاهانه قدم بردارند و با مشکلات حقوقی و قانونی مواجه نشوند. در واقع این وکیل می‌ تواند مانند چراغ راه در این مسیر به شما کمک کند.

 

طلاق چیست؟

طلاق به صورت کلی به معنای رها کردن و آزاد کردن است. که می‌ توان به این وسیله به زندگی مشترک پایان داد. هیچ وقت هیچ یک از وکلا افراد را به طلاق تشویق نمی‌ کنند و هرگز وکیل طلاق، صرفا به این معنا نمی‌ باشد. بلکه این وکیل برای آن دسته از افرادی مناسب است که هیچ امیدی به حل زندگی مشترک ندارند و تمام راه حل‌ ها را رفتند و به نتیجه نرسیده‌ اند و با این کار قصد دارند که هر یک راه خود را به تنهایی ادامه دهند. در این راستا کمک گرفتن از یک وکیل در حوزه ی طلاق می‌ تواند مفید واقع شود.

بهترین وکیل خانواده و طلاق

با مجموعه ی داد فران امین می‌ توانید با تیمی از تخصصی‌ ترین وکلای طلاق تهران طلاق توافقی و طلاق یک طرفه آشنا شوید. وکیل طلاق با راهنمایی و مشاوره تخصصی به شما در پروسه طلاق کمک می‌ کند و کوتاه‌ترین و بهترین راه برای طلاق را می‌توانید با این مشاوره انتخاب کنید‌.

علاوه بر این در موضوعاتی که به اختلاف زوجین ارتباط دارند بر سر مسائلی مانند مهریه و نفقه، حضانت فرزند و… یک وکیل طلاقی خوب راهنمایی‌ های لازم را به شما ارائه می‌ کند.

ممکن است که یک پرونده طلاق با مشورت و مشاوره وکیل متخصص طلاق در مدت زمان بسیار کوتاهی به سرانجام برسد اما موکلین با عدم آگاهی در زمینه عدم ارائه ادله و استنادات لازم و دفاع حقوقی شاید ماه‌ها و سال‌ها درگیر پرونده طلاق باشند. پس ارائه خدمات وکالت طلاق یک طرفه یا طلاق توافقی فقط یک خدمات یا وکالت ساده نیست بلکه تخصص و تجربه چندین ساله است که کمک می‌کند پروسه طلاق سریع و خوب پیش برود. عدم مشورت با وکیل طلاق موجب شده است که بسیاری از زوجین از حقوقی که حق مسلم آن ها می‌باشد محروم شوند. شما می‌توانید از صفر تا صد مسیر طلاق و توافقی را با خیال آسوده به وکیل خود بسپارید.

وکلای مشغول در مجموعه دادفران امین که متشکل از خانم‌ها و آقایان هستند برای احقاق حقوق موکل خود در روند طلاق در کنارشان می‌مانند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به نتیجه مطلوب انجام می‌ دهند.

مزایای داشتن وکیل طلاق

  • کاهش زمان پروسه طلاق و رسیدن به نتیجه مطلوب در طلاق توافقی یا یک طرفه
  • کمک گرفتن از وکیل با شناختی که نسبت به سیستم قضایی دارد تا بدین ترتیب مسیر طلاق به صورت قانونی و اصولی پیش برود‌.
  • موکل وقتی که پرونده طلاق را به وکیل می‌سپارد دیگر با چالش‌های مسیر طلاق روبرو نمی‌شود و می‌تواند به استرس‌های خود پایان دهد تا وکیل برای احقاق حقوق موکل تمام تلاش خود را انجام دهد.
  • عدم نیاز به شرکت در جلسات مشاوره متعدد
  • تلاش وکیل برای پیدا کردن و ارائه ی مدارک و مستندات در جهت دفاع از موکل
  • حضور وکیل در تمام مراحل دادرسی
  • رعایت انصاف و کاهش هزینه‌ ها برای موکل
  • آگاه کردن موکل نسبت به حقوقی که دارد و سیر مراحلی که باید طی کند.
  • تنظیم دادخواست، لایحه و شکواییه در رابطه با موضوع وکالت و آغاز فرایند دادرسی با ثبت دادخواست.

راه های پیدا کردن وکیل طلاق خوب

برای اینکه بتوانید یک وکیل طلاق خوب در تهران پیدا کنید باید از راه و چاه این اقدام آگاهی داشته باشید و قبل از پیدا کردن یک وکیل متخصص،  در این حوزه نباید درخواست طلاق را انجام دهید. همه ی افراد با تجربه، توصیه می‌ کنند که از ابتدای مسیر جدایی با مشاوره‌ های یک وکیل متخصص راه را آغاز کنید تا در میانه ی راه به مشکل بر نخورید.

در همین راستا می‌ توانید راه‌ های زیر را انجام دهید تا یک وکیل مناسب را در حوزه ی طلاق پیدا کنید. این راه‌ ها شامل موارد زیر می‌ شوند:

  • مشورت با کسانی که پرونده ی مشابه داشتند و قصد انجام طلاق را داشتند و از یک وکیل ماهر کمک گرفتند.
  • تجربه ی یک جلسه مشاوره ی حقوقی تلفنی یا حضوری با وکیل منتخب به صورت امتحانی

اگر وکیل مورد نظر در شهر شما مشغول به فعالیت نبود، می‌ توانید به راحتی از خدمات وکیل منتخب به صورت تلفنی استفاده داشته باشید. زیرا امروزه بسیاری از وکلا به عنوان وکیل تلفنی طلاق هم مشغول به فعالیت هستند. بدین ترتیب مراحل طلاق توافقی یا غیر توافقی شما به بهترین شکل ممکن طی خواهد شد.

هزینه وکیل طلاق چقدر است؟

در صورتی که قصد جدایی دارید و در این زمینه دوست دارید که از خدمات وکیل طلاق تهران بهره ببرید اما نگران هزینه ی نهایی آن هستید،  باید بگوییم که هزینه وکیل طلاق در تهران، امری کاملاً متغیر است و بستگی به میزان انصاف، تجربه و تخصص وکیل مورد نظر شما خواهد داشت. مبنی بر اینکه طلاق توافقی یا یک طرفه از ناحیه زوج یا زوجه باشد و معمولاً پرداخت حق الوکاله بر اساس قرارداد و توافقی است که بین وکیل و موکل تعیین می‌شود و مبلغ مورد توافق حق الوکاله‌ای است که به وکیل دادگستری پرداخت می‌ گردد.

طبیعتاً وکلای با تجربه و متخصص‌ تر، هزینه ی بالاتری را هم برای خدمات خود در نظر می‌ گیرند. اما اگر دوست دارید که هزینه ی زیادی در این حوزه متحمل نشوید اما یک وکیل ماهر پرونده ی شما را پیگیری کند، می‌ توانید از طریق سایت ما با دریافت مشاوره حضوری یا غیرحضوری فرایند حقوقی پرونده جدایی خود را به بهترین شکل ممکن طی کنید و در این راستا ما با قیمتی منصفانه در خدمت شما هستیم.

برخی از هزینه ها خارج از حق اوکاله هستند که موکل موظف به پرداخت آن ها می باشد. این موارد عبارتند از:

  1. هزینه تنظیم و ثبت دادخواست که بر اساس تعرفه همان سال محاسبه می‌شو‌د.
  2. هزینه دادرسی
  3. هزینه جلسات مشاوره قبل از طلاق
  4. هزینه تست بارداری برای صدور حکم طلاق
  5. هزینه اعتراض به آرای دادگاه
  6. هزینه داوری ارجاع شده از طرف دادگاه که خارج از حق الوکاله است
سخن آخر

کمک گرفتن از وکیل طلاق باعث تسریع پرونده حقوقی جهت جدایی خواهد شد و دیگر افراد، دردسر زیادی را در این زمینه متحمل نمی شوند. در همین راستا برای کسب مشاوره های بیشتر در حوزه وکیل طلاق تهران می توانید به سایت داد آفرین امین مراجعه کنید. اگر دارای تجربه ی خاصی در این زمینه هستید می‌ توانید تجربیات خود را در قسمت نظرات، با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا